Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

30 Aralık 2012 Pazar

     Bu gün benim Doğumgünüm Anne ...

       Bu gün seni bir başka özledim anne,
       Aldığım her nefes, attığım her adım,
       Ve nabzımın her atışında
       Yaşadığımı hissettim, sensin dedim
       O kişi sensin..
       Dayanılmaz sancılar içinde kıvranıp
       Etle tırnak misali umutla kollarına almak için,
       Aylarca beklediğin o can da benim..

       Beni ilk kollarının arasına bıraktıklarında
       Sevinç gözyaşların düşmüştü yanaklarıma
       Bak bu ben de ordan kaldı işte
       Bak bak şuracığımda.....

       Ne kadar mübarek varlıksın sen
       Aradan onca zaman geçse bile
       Sevincimde, üzüntümde
       Ağzımdan ilk çıkan söz "anne"...

       Bu gün seni bir başka özledim dedim ya,
       Aklıma çocukluğum geldi birden
        Hani saçlarımı tarardın aynanın karşısında
        Ben "acıdı" dur "çektirme" dedikçe,
        Başka işlerim var derdin hep..
        Onca işinin arasında bir de ben vardım
        Aslında sen saçlarımı tararken, ben oyun arardım...
        
         Zaman geldi geçti anne,
         Büyümez sandığın yavrun
         Artık "Anne"....
         Hani derdin ya hep,
         Her fidan büyür ağaç olur,
         Yaprak açar,meyve verir,
         Yağmuru da görür, sususzluğu da..
         Ben şimdi hayat denilen bu zaman tünelinin,
         Neresindeyim bilmiyorum ama
         Rabbime şükrediyorum
         Ben de anne"yim öğretilerinle öğreten..
         Bu gün fırtınalar kopuyor yüreğimde, şuracığımda.....

         Baharı çok seversin bilirim,
         Güllerle dolu bahçeyi de..
         Yudumladığın bir bardak çaya, bin türlü anlam yüklersin
         Ellerini açıp her duanda,
         Yaradandan neler dilersin,
         Çok iyi bilirim anne......

         Bu gece yine birlikteyiz anne
         Bu kez benim gözyaşlarım düşsün yanağına,
         Ninnileri birlikte söyleyip girelim yeni yaşıma...

         Bu gün benim doğum günüm anne,
         Sen yoksun, bir yanım eksik,
         Ama bir yerlerden sevgiyle bakan gözlerinle,
         Kutluyorsun yeni yaşımı biliyorum anne......
         İyi ki doğmuşum, iyi ki senin evladın olmuşum anne.....


       

2 yorum:

Nehire dedi ki...

Salı günü okumadığım için üzgünüm.Yeni yaşınızı yürekten kutlarım.Rahmetli annenizden,kendinizden ve aradaki öylesine güzel bağlılıktan söz ettiğiniz satırlarınızı da sevgiyle,gözyaşıyla okudum.Evet,iyi doğmuşsunuz,iyi ki annenizin evladı olmuşsunuz.Her daim sevgiyle kalın...

puya dedi ki...

Merhaba sevgili Şebnem:) çok zarifsin teşekkürler iyi dileklerine, sevgiyle kal:)