Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

6 Ekim 2012 Cumartesi




          Yol arkadaşım;

           Yüreğimin şarkısının doğumgünü bugün:)

           Yıllar önce seni cennet kokusuyla ilk kucağıma aldığımda neler hissettiysem, şu ankilerden hiç farkı yok...Sen büyüdükçe sevgin de çığ gibi büyüdü, büyüdü yüreğimde.. Ne güzel maceraydı seninle hayata başlamak ve birlikte büyümek.. Sen benim bu yaşamımdaki en yakın akrabam, hayata tutunuş sebebimsin..

            Düşünüyorum da; içimde seninle yaptığım konışmaları, seninle birlikte olduğum zamanların meyvesini toplasam dolar taşar sepetim.. Her anı başka güzellikler, başka başka duygularla yüklü..Yüreğimi, yüreğimdeki bana sınırsız gelen şefkati dile getirmeye çalışırken, kullandığım sözcüklere bakıp da abarttığımı düşünme.. Tabi ki yeryüzünde tüm kelimeler kifayetsiz, yetersiz gelecek duygularıma..

           Sen daha dünyaya gelmeden, bedenimde taşımaya başladığım anda başlamıştım seni sevmeye, seninle konuşup şarkılar dinlemeye...Sen ise beni duyup anlar gibi tepkiler verir,haraketlerini artırırdın.. Bir an önce sana kavuşmayı düşündüğüm anlarım bu gün gibi aklımda..

          Ve zorlu bir yolculuğun ardından seni görmek, o minicik ellerini ellerimde hissetmek ne denli gurur anne için...

          Meleğim ; sen bana Allah"ımın gönderdiği en büyük armağansın...


          Seninle anne olmak bana sunulan en değerli misyon..

          Annem sen yanıma kalansın, güzel gözlerin hüzün nedir bilmesin, gülmek dudağına takılı bir çiçek olsun, yüreğin hep böyle kalsın sonsuz sevgiyle...

          İyi ki doğdun, iyi ki kızımsın dualarımla kal meleğim.....

4 yorum:

Nehire dedi ki...

Kızınızın,yeni yaşı kutlu olsun,her daim sevgiyle birlikte güzel günleriniz olsun...

puya dedi ki...

Çok zarifsiniz :) anne"lik en yüce duygu ne mutlu bana yazdırdıkları için...

Klio'nun Şarkısı dedi ki...

Ne güzel bir yazı! Beraberce nice mutlu yıllar dilerim size.

puya dedi ki...

Teşekkürler çok zarifsiniz:)